053-694-4441⁩

ימים א-ה: 24 שעות - ימי ו׳: 06:00-15:00

אוהלים להשכרה – איכות טובה מובטחת, מיועדים לשהייה של מספר לילות

לקיום אירוע או פסטיבל קטן, לישיבת שבעה ואבל – מי שזקוק כיום לאוהל לשהייה ממושכת, יבחר בשירות השכרת אוהלים. בעוד אשר אוהלי לייקרה המשמשים לטיולים קטנים של מספר שעות הם אוהלים ארעיים וחדירים המספקים הרגשה של מסע זמני, אוהלי PVC הם בתים לכל דבר. הם עבים, חזקים, בטיחותיים ויציבים מאד. אלו אוהלים שכאשר הם מתוחים ופרוסים הם מספקים לשוהה בתוכם בדיוק את מה שהבית מספק: בידוד טרמי, נוחות, יציבות וחוסר רעד של הבדים כולל בימי חורף קשים במיוחד.

אוהלים להשכרה – רק אצל המומחים

מי שזקוק לשירות כמו אוהלים להשכרה יפנה לחברת מומחים שתספק זאת עבורו ביעילות ובקלות. בחברת המומחים יוכלו צוותים מקצועיים לסייע בהתאמת האוהל הנדרש עבורכם ולדאוג לכך שהם ישמשו אתכם בדיוק למטרה שבעטיה נזקקתם לו. החברה מעניקה שירות לבעלי אירועים קטנים כמו שבת חתן וחינה ומספקת פתרונות למתאבלים בימי השבעה. כאן יסייעו לכם לבחור את האוהל בהתאם לכמות האורחים שתשתתף בכינוס שלכם ויגבו אותו באסופת הציוד המלאה הנדרשת לאירוח.

ריהוט, בקרת אקלים, ועוד

שירות אוהלים להשכרה מספק שולחנות, כסאות, אמצעי בקרת אקלים כמו תנורים, פטריות חימום ומצננים, ותאורת אוהל. החברה מספקת את כל מה שאתם צריכים בשביל לגבות את עצמכם ולהוציא לפועל אירוע מנצח. אוהלים להשכרה מטעם החברה הם לא רק בדי PVC וכלונסאות. הם עולם ומלואו המאפשר לכם להוציא אל הפועל כינוס, הלכה למעשה: רק להביא מזון ובגדים. בחברה עוסקים בהרכבת האוהל ובאבזורו המלא באמצעים הנדרשים.

אוהלים במחירים ללא מתחרים

מעוניינים בשירות המלא לאוהל שלכם, מהשכרה ועד הרכבה, מהתקנת תאורה ועד אבזור מלא? אנו מספקים את השירות במחירי מטרה ייעודיים. בעוד אשר המתחרות עשויות לספק את האוהל בלבד, ללא הרכבה, כאן דואגים לכם לכל מה שאתם צריכים בשביל להשכיל להוציא את האירוע או את הכינוס שלכם לפועל ללא מכשולים וללא מאמצים מצדכם. הכל נעשה על בסיס עבודה מקצועית ויסודית של צוותי הרכבת האוהלים על מנת לאפשר לכם להמשיך בשלכם ללא עודפי מאמץ. פנו אלינו לכל הנדרש ליישום השכרת אוהלים מלא, מהרכבה ועד אביזרים נדרשים לאירועים וכינוסים.

 

חיוג מהיר
דילוג לתוכן