053-694-4441⁩

ימים א-ה: 24 שעות - ימי ו׳: 06:00-15:00

אוהל לשבת חתן מבד PVC – היחיד שירגיש לכם כמו גן אירועים

אוהל לשבת חתן מספק לכם חוויה ייחודית שלא תשכחו: אתם תזכו לשהות באוהל ברמה אחת מעל כולם, כזה אשר יסמלץ באופן מיטבי אווירה של גן אירועים: הוא מבודד חום וקור, ויריעות בדיו מרגישות בדיוק כמו קירות של מבנה. הדבר מתאפשר הודות לחומר הפלא שמשונית, ובאנגלית PVC. חומר זה הוא היחיד מסוגו שמשלב בד עם מתכת בדיל. בעוד אשר בכל יתר סוגי הבדים לאוהלים – האריגים מחוברים זה לזה באמצעות קשרים ותפירות עדינות, PVC הוא בד שאריגיו מודבקים בבדיל מתכת נוזלי שהתקשה. הם מצופים בשכבת בד נוספת למניעת הולכה ובכך, מספק האוהל 100% בטיחות ו- 100% הגנה ממזג אוויר. אוהל כזה לא מומלץ לקנות משום שיריעה כזו מאד עבה ומאד כבדה. אוהל קטן יחסית ל- 30 איש עשוי להגיע למשקל של מאות ק"ג ויצריך שטחי אחסון שאין בנמצא בחלק ניכר מהבתים הפרטיים. לכן, לקוחות נוהגים להסדיר השכרת אוהל לשבת חתן.

לא רק האוהל

בחברה זו תוכלו לזכות בשירות המלא לאירוע: הרכבת האוהל על ידי צוותים מקצועיים, אבזורו באמצעות שולחנות וכסאות ויש אפילו ציוד לוגיסטי שישמש אתכם באופן שוטף: בקרת אקלים בחורף ובקיץ (פטריות חימום, תנורים ומצננים), תאורה לאוהל, ועוד. כשאתם שוכרים אוהל לשבת חתן כאן אתם נהנים מכל היתרונות: רק להביא בגדים ומזון.

מחירים נוחים

בעוד אשר בחברות לא מעטות – משלמים לא מעט על הזכות להשתמש ולהרכיב את האוהל, כאן אתם מקבלים במחיר מטרה את כל מה שאתם צריכים בשביל להוציא את האירוע לפועל בתאריך הנקוב. הדבר צפוי לחסוך לכם מאמץ רב בניהול האירוע ולספק את כל מה שאתם צריכים בשביל להביאו לקהל האורחים שלכם ללא מאמץ מיותר.

ייעודי גם להתכנסויות אחרות

אוהל PVC לשבת חתן משמש גם למטרות אחרות שתכליתן התכנסויות, כולל ישיבת שבעה למשך 7 ימים. האוהל, אשר מתפקד בדיוק כמו בית קבוע ברמה הלוגיסטית והמנהלתית, מספק את כל מה שאתם צריכים בשביל לגור בו. לקוחות רבים בוחרים באפשרות זו למימוש מגוון רחב של מטרות, החל מהיותו אוהל לשבת חתן, חינה וכד' ועד אוהל אבלים המשמש לצרכי ישיבת שבעה.

 

חיוג מהיר
דילוג לתוכן