053-694-4441⁩

ימים א-ה: 24 שעות - ימי ו׳: 06:00-15:00

השכרת סוכת אבלים בתנאים מעולים

אחת המטרות המרכזיות של האדם המתאבל בהיותו ביום הלוויה היא סידור מקום לישיבת שבעה. זה עלול לנחות על משפחות ויחידים מבלי שהם ציפו. מובן שמי שמתגורר בבית פרטי, צמוד קרקע, או בדופלקס בתוך בניין מגורים, ששטחם 150 מ"ר ומעלה יכול פשוט להישאר בביתו, אבל מי שגר בדירת בניין 3-4 חדרים בשטח 60 מ"ר יצטרך למצוא פתרון אחר על מנת לארח חברים, מכרים ואורחים שונים. הפתרון הוא השכרת סוכת אבלים שניתן להתקין בכל מקום: בשטח פתוח, בקשירה לעמודי הבניין, ועוד. סוכה זו, המהווה אוהל אבלים להשכרה, מספקת לכם את כל מה שאתם צריכים על מנת לכסות תחת התקן מוגן כמו בית, ללא חדירת קור וחום.

אוהל עמיד וחזק ביותר

אוהל אבלים להשכרה הנו התקן חזק ויציב מאד. הוא עשוי מיריעת PVC, העבה והחזקה שביריעות האוהלים. הסיבה לכך היא בשל כך שאין בה תפרים. האריגים מחוברים זה לזה באמצעות מתכת בדיל, שהחלקים שלה מצופים בעצמם בבד מלמעלה למניעת הולכה. בכך, האוהל מספק בטיחות מרבית והגנה מלאה מפני כל מפגע. זה הבד היחיד שזהה בעוצמה שלו לקיר בטון או גבס מבחינת שרידותו והגנתו ממזג אוויר.

מומלץ לשכור מחברת אוהלים

אוהל אבלים להשכרה הוא מוצר כבד, גדול, תופס מקום וקשה מאד לתפעול בשל מורכבותו. מומלץ שתתבצע השכרת סוכת אבלים ולא קנייה שלה, בטח אם הבית שלכם קטן ולא מאפשר אחסון. השכרת סוכת אבלים לא רק שמספקת את התקן השהייה, אלא גם שירות הרכבה ואבזור מלא. ניתן להוסיף לשירות ההשכרה מוצרים שונים כגון שולחנות וכסאות, מצנן, תנור, פטריות חימום, ועוד. בחברה זו מספקים את כל האבזור הנדרש לקיום ישיבת השבעה ברמה של הבאת בגדים ומזון בלבד מצדכם.

הטובים ביותר בתחום האוהלים

אנו נסייע לכם לבחור את האוהל המושלם, נתאים אותו למידות שלכם, נאריך מה תהיה כמות האורחים שתגיע ועל פי שקלולים אלה נספק את האוהל המבוקש, כולל האבזור המשלים הנחוץ. בכך, אנו נביא את הבשורה הנדרשת עבורכם כמתאבלים, ונגבה אתכם בכל הנחוץ לקיום שגרת האבל, ללא כל מאמץ מצדכם. זקוקים לפתרון אוהל אבלים להשכרה? פנו אלינו!

 

 

חיוג מהיר
דילוג לתוכן